Trump vows to bring back US troops from Afghanistan; reports progress in peace talks with Taliban

Trump vows to bring back US troops from Afghanistan; reports progress in peace talks with Taliban
صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے افغانستان سے امریکی فوج واپس لانے کے عزم کا اظہار کیا۔ 

صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے منگل کی شب امریکیوں کو بتایا کہ ان کی انتظامیہ افغان جنگ – ملک کی تاریخ کا سب سے طویل تنازعہ – اور امریکی فوجیوں کو وطن واپس لانے کے لئے کوشاں ہے ، لیکن انہوں نے انخلا کے لئے کوئی ٹائم لائن فراہم نہیں کی۔

انہوں نے جنگ سے متاثرہ ملک میں تنازعہ کے خاتمے کے لئے طالبان کے ساتھ جاری امن مذاکرات میں پیشرفت کی بھی اطلاع دی۔ پاکستان نے مذاکرات میں آسانی کی ہے۔

صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے سینیٹ اور ایوان نمائندگان کے مشترکہ اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کہا ، “افغانستان میں ، ہمارے جنگجوؤں کے عزم اور بہادری نے ہمیں زبردست پیشرفت کی اجازت دی ہے ، اور امن مذاکرات جاری ہیں۔”

انہوں نے مزید کہا ، “ہم آخر کار امریکہ کی سب سے طویل جنگ ختم کرنے اور اپنی فوج کو وطن واپس لانے کے لئے کام کر رہے ہی

صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے طالبان سے مذاکرات جاری رکھنے کے لئے اپنی برکت کی پیش کش کی ، جو 2001 کے بعد سے جب سے افغان گروپ کو اقتدار سے ہٹا دیا گیا تھا ، وہ امریکی زیر قیادت نیٹو فوجیوں اور افغان افواج کا مقابلہ کررہا ہے۔

صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے قانون سازوں اور مدعو مہمانوں کے اجتماع کو بھی بتایا کہ امریکہ نے داعش کے رہنما ابو بکر البغدادی کو ختم کر دیا ہے اور اب وہ دہشت گرد گروہ جو کبھی عراق اور شام میں وسیع و عریض علاقوں پر قابض تھا ، ان کو پیچھے چھوڑ دیا گیا تھا۔ انہوں نے کہا کہ امریکہ انتہا پسند اسلامی دہشت گردی کا مقابلہ کر رہا ہے۔

مزید : اہم خبریں

PM Imran leaves for Malaysia on two-day visit today

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *