Shoaib Malik is the eighth cricketer in the world to play international cricket in 4 decades

Shoaib Malik is the eighth cricketer in the world to play international cricket in 4 decades
شعیب ملک 4 دہائیوں میں انٹرنیشنل کرکٹ کھیلنے والے دنیا کے آٹھویں کرکٹر

کراچی / کولمبو:  شعیب ملک 4 دہائیوں میں انٹرنیشنل کرکٹ کھیلنے والے دنیا کے آٹھویں کرکٹر بن گئے، پاکستانی اسٹارکی عمرتو 38 برس ہے مگر تکنیکی طور پر انھیں انٹرنیشنل کرکٹ کھیلتے ہوئے چوتھی دہائی شروع ہو چکی۔

شعیب ملک نے ون ڈے انٹرنیشنل ڈیبیو 1999 میں ویسٹ انڈیز کے خلاف شارجہ میں کیا

جبکہ ٹیسٹ کیریئر کا آغاز بنگلادیش کے خلاف ملتان میں 2001 میں کیا۔ 1999 میں ایک دہائی کا اختتام ہورہا تھا، 2009 میں دوسری، 2019  میں تیسری دہائی ختم ہوئی اور اب سابق پاکستانی کپتان کے انٹرنیشنل کیریئر کی چوتھی دہائی شروع ہوچکی ہے، جس میں انھوں نے بنگلہ دیش کے خلاف لاہور میں 2 ٹوئنٹی 20 میچز کھیلے۔

اس منفرد کلب میں شعیب ملک نے ویلفریڈ رہوڈز، ڈینس برین کلوز، فرینک وولی، سچن ٹنڈولکر، جیک ہوبز، گریگ گن اور سنتھ جے سوریا کو جوائن کرلیا۔ سری لنکا کے سابق کپتان بھی شعیب ملک کی صلاحیتوں کے معترف اور ان کی فٹنس کو سراہتے ہیں۔ 

جے سوریا نے کہاکہ شعیب ملک ایک ورسٹائل پلیئر ہیں،

انھوں نے ہمیشہ ہی ہمارے خلاف اچھا پرفارم کیا اور بے تحاشا رنز بنائے، وہ ہمیشہ ہی گیند کے ساتھ بھی ہمارے لیے بڑا خطرہ ثابت ہوئے، اتنے طویل عرصے تک انٹرنیشنل کرکٹ جاری رکھنے میں ان کی فٹنس کا کافی عمل دخل ہے، اپنے کیریئر کو اتنا آگے لے آنا بھی بہت بڑی بات ہے۔

بنگلہ دیش کے خلاف ٹی ٹوئنٹی سیریز کے لیے جب پاکستانی کرکٹ ٹیم کا اعلان ہواتو اس میں شعیب ملک اور محمد حفیظ کے نام دیکھ کر سابق کپتان رمیز راجہ کا شدید ردعمل سامنے آیا تھا کہ 38 سال کے یہ دونوں کھلاڑی اپنی بہترین کرکٹ کب کی کھیل چکے ہیں۔

Muhammad Hafeez announced the retirement of World T20

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *