PM Imran launches Kifalat Card with Quaid’s picture today

وزیر اعظم عمران نے آج قائد کی تصویر کے ساتھ کفالت کارڈ لانچ کیا

وزیر اعظم عمران خان جمعہ کو نیا احسان کفالت کارڈ اس پر قائد کی تصویر کے ساتھ نقاب کشائی کریں گے۔ یہ کارڈ نہ صرف مستفید افراد کو ماہانہ نقد ادائیگی واپس لینے کے قابل بنائے گا بلکہ انہیں احسان پروگرام کے تحت دیگر اقدامات سے بھی مربوط کرے گا۔

کارڈ کا نقاب آج کفایت کا نیا پروگرام شروع کیا جائے گا جس میں ملک کی 7 لاکھ غریب خواتین کو 2 ہزار روپے ماہانہ نقد ادائیگی کی جائے گی۔ بی آئی ایس پی کے تحت گذشتہ سیفٹی نیٹ اقدامات ، ایک دہائی سے ، بے نظیر بھٹو کی شبیہہ رکھتے تھے۔ بعد میں ، نواز شریف کی حکومت میں ، کارڈ پر دو ٹوپیاں شائع ہوئیں — اوپر نواز شریف اور نیچے بینظیر۔

احسان کی چھتری تلے آنے والے ، کفالت کووزیر اعظم عمران خان کی “راشن کے لئے رقم” اور “ایک عورت ، ایک بینک اکاؤنٹ” سے دیرینہ وابستگی کا احساس ہوگا۔ تمام مستفید افراد خصوصی اے ٹی ایم اور بینک برانچوں میں ادائیگیوں تک رسائی حاصل کرسکیں گے اور انہیں بچت کھاتے میں رقوم جمع کروانے کا اختیار بھی حاصل ہوگا۔

ڈاکٹر ثانیہ نشتر نے کہا ، “اس سے قبل کے بی آئی ایس پی پروگرام اور کفایت کے درمیان بڑے فرق موجود ہیں۔” “دس سال بعد بڑی تبدیلیاں کی گئیں۔ ڈیسک رجسٹریشن کے ذریعے مستفید افراد کی شناخت کے لئے اہل بنائے جانے کے لئے سروے کے طریقہ کار میں ترمیم کی گئی ہے۔ پہلے سروے کی عمر 10 سال تھی۔

تاہم ، اس اقدام کی خصوصیت آپریشنوں میں شفافیت اور سالمیت اور احسان گورننس اور سالمیت پالیسی کی مکمل تعمیل ہوگی۔ توقع ہے کہ کفالت پروگرام 2020 کے آخر تک 70 لاکھ خواتین کو فائدہ پہنچائے گا۔

I’ll bat at the top in the PSL: Sarfraz Ahmed

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *