Pakistan prepares for the first Kabaddi World Cup in Pakistan

پاکستان میں پہلی مرتبہ ہونے والے کبڈی ورلڈکپ کی تیاریاں مکمل کرلی گئی ہیں۔ 9 فروری کو لاہورمیں شروع ہونے والے ورلڈکپ میں 10 کبڈی ٹیموں کے کھلاڑی پنجہ آزمائی کریں گے۔ کبڈی میچوں کے لیے ٹکٹوں کی فروخت 3 فروری سے شروع ہوگی۔

کبڈی کے عالمی میلے میں شرکت کے لیے بین الاقوامی کھلاڑی پہلی بار پاکستان آرہے ہیں۔ اس سے قبل کبڈی میلے کی میزبانی بھارت کرتا رہا ہے۔ کبڈی ورلڈکپ میں بھارت سمیت 9 غیر ملکی ٹیمیں شرکت کریں گی۔

پاکستان کبڈی فیڈریشن کے صدر چوہدری شافع حسین کا کہنا ہے کہ کبڈی مقابلے پنجاب کے تین شہروں میں ہوں گے۔

کبڈی ورلڈکپ میں شرکت کے لیے ٹیمیں 7 فروری سے لاہور پہنچنا شروع ہوجائیں گی جبکہ ورلڈکپ کی رنگا رنگ افتتاحی تقریب 9 فروری کو پنجاب اسٹیڈیم میں ہوگی۔

صوبائی وزیر کھیل رائے تیمور بھٹی کا کہنا ہے کہ کبڈی میلہ پاکستانی ثقافت اور سیاحت کا سفیر ثابت ہوگا۔ کبڈی کے شائقین کا کہنا ہے کہ کرکٹ، ہاکی اور فٹ بال کی طرح کبڈی بھی پاکستان کا مقبول کھیل ہے۔

لاہور۔ یکم فروری صوبائی وزیر کھیل،امور نوجوانان، آثار قدیمہ و سیاحت رائے تیمورخان بھٹی نے کہا ہے کہ پاکستانیوں کے لئے بڑی خوشخبری ہے کہ تاریخ میں پہلی بار کبڈی ورلڈکپ 2020 ء پاکستان میں ہورہا ہے جس میں بھارت سمیت 10ممالک کی ٹیمیں حصہ لے رہی ہیں،کبڈی ورلڈکپ کی ٹکٹوں کی فروخت 3فروری سے شروع ہو گی،کبڈی ورلڈکپ کا پرومو جاری کردیا گیا ہے، پاکستان کبڈی فیڈریشن کے صدر چودھری شافع حسین نے کہا ہے کہ کبڈی ہمارا روایتی کھیل ہے، لوگ فیملیز کے ساتھ اس میں شرکت کریں،کبڈی ورلڈکپسے سپورٹس کی نئی راہیں کھیلیں گی، اپنے بیان میںصوبائی وزیر کھیل،امور نوجوانان، آثار قدیمہ و سیاحت رائے تیمورخان بھٹی نے کہا ہے کہ پنجاب حکومت، سپورٹس بورڈ پنجاب اور پاکستان کبڈی فیڈریشن مل کرمیگا ایونٹ منعقد کررہے ہیں،کبڈی ورلڈکپکا انعقاد ہمارے لئے بہت بڑے اعزاز کی بات ہے، وزیراعظم عمران خان کے ویژن کے مطابق سپورٹس کے ذریعے دنیا کو امن کا پیغام دینا ہے اور سپورٹس سے دنیا بھر سے سیاحوں کو پاکستان بھی لانا ہے، صوبائی وزیر کھیل،امور نوجوانان، آثار قدیمہ و سیاحت رائے تیمورخان بھٹی نے مزید کہا ہے کہ ’’اپنی مٹی ،اپنا کھیل‘‘عوام کبڈی کے اس ایونٹ کو کامیاب بنائیں اور اپنی ثقافت کو دنیا کے سامنے پیش کریں۔

پاکستان کبڈی فیڈریشن کے صدر چودھری شافع حسین نے کہا ہے کہکبڈی ورلڈکپکی تیاریاں مکمل کرلی ہیں، کبڈی ورلڈکپ کے میچز لاہور، گجرات اور فیصل آباد میں ہوں گے،کبڈی ورلڈ کپ کے پاکستان میں ہونے سے سپورٹس کی نئی راہیں کھیلیں گی،کبڈی ہمارا روایتی کھیل ہے، لوگ فیملیز کے ساتھ اس میں شرکت کریںاور اپنی مٹی سے محبت کا ثبوت دیں، گرائونڈ میں آکر مقابلے دیکھیں۔

مزید : کھیل

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *