Federation Puts Forward Three Names For The Post Of Sindh IGP

Federation Puts Forward Three Names For The Post Of Sindh IGP

فیڈریشن نے سندھ کے آئی جی پی کے عہدے کے لئے تین نام آگے ڈالے

ذرائع کے مطابق پی ٹی آئی اور پیپلز پارٹی کے رہنماؤں نے سابق پولیس چیف ڈاکٹر عامر احمد شیخ کے نام پر سندھ کی نئی پولیس کی تقرری پر اتفاق کیا۔

۔ 17 جنوری ۔2020) سندھ حکومت کی جانب سے صوبے کے نئے انسپکٹر جنرل پولیس (آئی جی پی) کی تقرری کی تجاویز کے بعد ، فیڈریشن نے بھی یہاں جمعہ کے روز تین نام پیش کیے۔

تفصیلات کے مطابق سندھ حکومت کو نئے آئی جی پی کی تقرری کے لئے جو تین نام پیش کیے گئے تھے ان میں کراچی پولیس کے سابق چیف ڈاکٹر عامر احمد شیخ ، ایڈیشنل انسپکٹر جنرل (اے آئی جی) غلام نبی میمن اور اے آئی جی اسٹیبلشمنٹ اینڈ ٹریننگ ڈاکٹر آفتاب احمد پٹھان شامل ہیں۔

ذرائع نے بتایا کہ محکمہ پولیس نے صوبائی حکومت کی چارج شیٹ پر اپنا جواب تیار کیا ، اور سیاسی مداخلت کو کلیم امام کے سندھ آئی جی کے عہدے سے ہٹانے کی وجہ قرار دیا۔

تاہم ، پاکستان تحریک انصاف پی ٹی آئی سندھ کی قیادت اور پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی) کے کچھ رہنما ڈاکٹر عامر کے نام پر معاہدے پر پہنچے۔

سندھ حکومت نے صوبائی پولیس چیف کے عہدے کے لئے غلام قادر تھیبو ، مشتاق مہر اور کامران فضل سمیت تین نام وفاقی حکومت کو ارسال کردیئے تھے۔ اس سے قبل ، سندھ کابینہ نے کلیم امام کو صوبائی حکومت کے ساتھ مبینہ عدم تعاون کے الزام میں بطور سندھ آئی جی کو ہٹانے کی منظوری دی تھی۔

وزیر اعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے سندھ پولیس چیف سے سیاسی بیانات دینے سے کہا تھا ، اور اس عزم کا اظہار کیا کہ وہ پولیس کو سیاست سے الگ رکھنا چاہیں گے۔ اس کے فورا بعد ہی پی ٹی آئی نے آئی جی پی سید کلیم امام کی برطرفی اور تبادلہ کے لئے عدالت جانے کا فیصلہ کیا۔ وزیر اعظم عمران خان نے گورنر سندھ کو ٹیلیفون کرکے آئی جی ٹرانسفر کے معاملے پر تبادلہ خیال کیا اور تمام اسٹیک ہولڈرز کو اعتماد میں لینے کی ہدایت کی۔

Crackdown against kite makers in Faisalabad

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *