DFID aid programme for Pakistan corruption-free

پاکستان کو بدعنوانی سے پاک کرنے کے لئے ڈی ایف آئی ڈی امدادی پروگرام

لندن: وفاقی وزیر تعلیم و پیشہ ورانہ تربیت شفقت محمود نے جمعرات کو کہا کہ مسلم لیگ (ن) اور پی ٹی آئی کی حکومتوں کے تحت محکمہ برائے بین الاقوامی ترقی (ڈی ایف آئی ڈی) کے زیر انتظام پاکستان کے لئے برطانیہ کا امدادی پروگرام بڑے پیمانے پر بدعنوانی سے پاک تھا اور وہاں صرف ایک ہی تھا۔

وہ یہاں بزنس مین انیل مسرت کے زیر اہتمام ڈورچسٹر ہوٹل میں پریس کانفرنس سے خطاب کر رہے تھے۔ شفقت ورلڈ ایجوکیشن فورم میں شرکت کے لئے ایک ہفتہ سے لندن گئے ہوئے ہیں۔ ممبران پارلیمنٹ یسین قریشی ، افضل خان ، عمران احمد خان ، لارڈ قربان حسین ، سابق ممبر پارلیمنٹ فیصل رشید ، صاحبزادہ جہانگیر اور رانا عبد الستار بھی موجود تھے۔

“بہرحال ، یہ ایک اچھا پروگرام رہا ہے۔ DFID کا جائزہ لینا ہے کہ مقاصد کو حاصل کیا گیا یا نہیں۔ ڈی ایف آئی ڈی کا صوبائی حکومتوں سے اچھا رشتہ ہے اور ہم ان سے پوچھ رہے ہیں کہ ہم نے انہیں آگاہ کیا ہے کہ ہم وفاقی سطح پر ڈیٹا سنٹر تشکیل دے رہے ہیں۔

شفقت نے کہا کہ ان کی معلومات کے مطابق ڈی ایف آئی ڈی پروگرام میں کوئی بدعنوانی نہیں ہوئی۔ انہوں نے ڈی ایف آئی ڈی سے کہا کہ وہ تعلیم کی مالی اعانت کے ذریعے پاکستان کی حمایت جاری رکھیں۔ “ہم چاہتے ہیں کہ ڈی ایف آئی ڈی ہمارے ساتھ اس کا تعاون پروگرام جاری رکھے۔”

ڈیوڈ روز کے ذریعہ اتوار کے روز میل میں ایک حالیہ مضمون کے ذریعہ شہباز شریف اور ان کے کنبہ کے افراد کی طرف سے مبینہ بدعنوانی کے بارے میں پوچھے جانے پر وفاقی وزیر نے کہا کہ برطانوی حکومت کا معاملہ کی تحقیقات کرنا ہے

Employees killed owners in search of money

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *