ہوائی ہیلی کاپٹر گرنے کے بعد چھ افراد کی لاشیں ملی ہیں

حکام کے مطابق ، ہوائی جزیرے کوائے پر ایک پہاڑ کی چوٹی پر ہیلی کاپٹر گرنے کے بعد امدادی کارکنوں کو چھ افراد کی باقیات ملی ہیں۔

ہیلی کاپٹر میں سات افراد سوار تھے۔ عہدیداروں نے بتایا کہ زندہ بچ جانے والے افراد کے آثار نہیں ہیں۔حکام نے مزید بتایا کہ موسم کے لحاظ سے حتمی مسافر کی تلاش صبح شروع ہوگیکوسٹ گارڈ نے بتایا کہ خیال کیا جاتا ہے کہ ان میں سے دو مسافر نابالغ تھے۔

ایجنسی نے بتایا کہ طیارہ کوائی کے ناگوار ناپلی ساحل کا دورہ کر رہا تھا جب اس میں بارش اور تیز ہوا کے جھونکوں کا سامنا کرنا پڑا۔ یہ جمعرات (04:06 GMT جمعہ) کو 18:06 بجے ، آپریٹر کے ذریعہ شناخت شدہ ، جس کی شناخت سفاری ہیلی کاپٹر کے نام سے ہوئی ، کے لاپتہ ہونے کی اطلاع ملی ، کیونکہ اس کی وجہ یہ زمین کی وجہ سے تھی۔

کوسٹ گارڈ نے بتایا کہ کھڑی علاقے ، کم نمائش ، کٹی سمندر اور بارش نے تباہی مچانے کی تلاش میں رکاوٹ پیدا کردی۔ہونولولو میں کوسٹ گارڈ جوائنٹ ریسکیو کمانڈ سنٹر کے پیٹی آفیسر فرسٹ کلاس رابرٹ کوکس نے بتایا کہ موسمی صورتحال چیلنجنگ رہی ہے۔ جمعہ کے روز ہواؤں کے بارے میں 28 گھنٹہ فی گھنٹہ (45 کلومیٹر فی گھنٹہ) ہوا بتایا گیا۔ہوائی جہاز کے الیکٹرانک لوکیٹر کے گمشدہ ہونے کے بعد کوئی اشارے ریکارڈ نہیں کیے گئے تھے۔ایم ایچ 65 کا ڈولفن ہیلی کاپٹر اور کوسٹ گارڈ کٹر ولیم ہارٹ نے اس تلاشی میں حصہ لیا۔

کئی ٹور کمپنیاں اس طرح کے ہیلی کاپٹر کاؤئی کے دورے کرتی ہیں ، جن میں سے بیشتر اسٹیٹ پارک ہے اور جو 80٪ غیر آباد ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *