Fazlur Rehman announces another anti-govt movement

Fazlur Rehman said that they will launch another movement against the incumbent govt.

فضل الرحمن نے کہا کہ وہ موجودہ حکومت کے خلاف ایک اور تحریک چلائیں گے۔

جمعیت علمائے اسلام (جے یو آئی) کے سربراہ ، مولانا فضل الرحمن نے موجودہ حکومت کے خلاف ایک اور تحریک چلانے کا اعلان کرتے ہوئے کہا ہے کہ وہ حکمرانوں کو عوامی طاقت کے ساتھ گھر بھیجیں گے۔

جے یو آئی (ف) پنجاب کے اجلاس سے قبل میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے ایک اور حکومت مخالف مہم کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا کہ نااہل حکومت ملک کے ان سنگین حالات میں زندہ رہنے کے لئے لوگوں کو خود کشی اور اپنے بچوں کو فروخت کرنے پر مجبور کررہی ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ اب خود اداروں نے یہ بھی کہا ہے کہ دو تین سال تک معاشی صورتحال بہتر نہیں ہوگی۔

جے یو آئی (ف) کے سربراہ نے یہ کہتے ہوئے کہا کہ اپوزیشن کی حمایت سے ایسا محسوس ہوتا ہے کہ وہ بھی حکومت کا حصہ بن گئے ہیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ منتشر اپوزیشن خود حکومت کے مفاد میں ہے لہذا ہماری ذمہ داری بڑھ گئی ہے۔

مولانا فضل الرحمن نے زور دے کر کہا کہ اسٹیبلشمنٹ سے کوئی خلل نہیں ہے ، اور وہ سیاست میں مداخلت کے خلاف ہیں۔ انہوں نے کہا کہ وہ موجودہ حکومت کو عوامی طاقت سے نااہل کریں گے ، اور عوام سے سڑکوں پر نکلنے کی اپیل کی۔

دریں اثنا ، انہوں نے کہا کہ “مدرسہ اصلاح” کا لفظ خود توہین ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ اتحاد تنظیموں نے متعدد امور پر اتفاق رائے کے ساتھ ساتھ مدارس کے ساتھ تفصیلی بات چیت کی ہے۔ جے یو آئی (ف) کے سربراہ نے مدارس کے خلاف ہونے والے پروپیگنڈے کو روکنے کا مطالبہ کیا اور اس بات کا اظہار کیا کہ “صرف وقت ہی یہ بتائے گا کہ مدارس اور دینی جماعت کو کس نے اپنے فائدے کے لئے استعمال کیا”۔

Another play by the government

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *